K1u5b9 bende 2 kez özelde anestezili rahim filmi çektirdim risk almaya değmez anestezili cektirin bence ikisinde de olumlu sonuc aldım ilkinde 4 ay sonra hamile kaldım 6 yıl sonra tekrar olmadıgı için çektirdim 2 ay sonra yekrar hamile olduğumu öğrendim🥰 şu an 17 haftalık hamileyim darısı basınıza