Kızlar bugün ikili tarama testim sonuçlandı. Doktorum riskin çok düşük olduğunu söyledi. Değerlerimi de yazayım Nuchal Translucency (NT / Ense kalınlığı): 1.05 mm PAPP-A: 1.13 IU/L PAPP-A MoM: 0.370 Free ß-hCG: 28.50 IU/L. Telefon üzerinden görüştüm bu arada kendisiyle ve bana aspirin başlaması gerektiğini söyledi. Sanırım değerimin biri düşük çıkmış ama değerlerden çok anlamadım açıkçası anlayan ve aynı durumu yaşayan birileri varsa yanıtlarsa çok sevinirim