Bebegimgeliyor10 Prenses_qw canım betandan hesaplanmiyor son adet tarihine göre hesaplanıyor mesela ben 4,+0 Ken 547 çıkmıştı betam herkeste beta HCG hormani farklı salglanir
Havin49_ Prenses_qw betanın hafta ile alakası yoktur ben reglime üç gün kala 101 ile öğrendim görüyorum aynı tam zamanında 1000 fln yazan oluyor beta hamilelik haftası hesaplamaz cnm
cizgilidefter Prenses_qw 4.hafta gebelikte 4 ile 426 arasında olur diye yazıyor benim hastanenin sonuçlarında
ecemk94 cizgilidefter onunla alakası olan bir şey değil ben 4. haftam da öğrenmiştim beta değerim 2429du
Bebegimgeliyor10 Prenses_qw son adet tarihini biliyorsan bugünkü güne kadar olan süreyi hesapla yada bu programa zaten son adet tarihini girince kayıt olurken otomatik hesaplıyor
cizgilidefter ecemk94 dediğim gibi bizim hastanenin sonuç formunda yazan bu şekilde. Alakası olmasa yazmazlar herhalde ☺️