happyjelibon06 Selam kızlar 29. Haftadayım ara sıra nefes darlığı yaşıyorum özgürce nefes almayı özledim benim gibi yaşayanlar var mı ? Çözümü yok mu
Mrvztrk happyjelibon06 benimde aşırı oluyor özellikle sabah kahvaltıdan sonra sanki kalbim duracakmış gibi hissediyorum
babygirl02 happyjelibon06 benim 18 haftada başladı acaba geçer mi yoksa doğuma kadar böyle devam eder mi doğuma kadar böyle devam edecek diye korkuyorum açıkçası