DamlaAcar0701 Merhaba 21 haftalık hamileyim fakat bebeğimin hareketlerini çok çok az hissediyorum. Bu da beni korkutuyor. 2-3 hafta daha beklemeli miyim yoksa doktoruma söyleyeyim mi? Neden olabilir sizce
Ynckpgn DamlaAcar0701 bende 19. Haftadayım daha önce az da olsa hissediyordum şuan hissetmiyorum korkuyorum
minikari DamlaAcar0701 25 haftalık hamileyim hala bir gün hareketliyse bir gün durgun günü gününü tutmuyor 🥲ben de her defasında endişe ediyorum
nidosh DamlaAcar0701 ilk bir iki hafta çok hafif hissedeceksiniz hatta başta acaba karın hareketi mi diye düşüneceksiniz. Hissetmenizden sonraki 3-4 haftadan sonra çok daha kuvvetli olacak. Durumunuz normal yani
sevhalya İlk gebelikse normal herkesin karin kalinligi vs bir olmayabilir ,endişe etmeyin bıkac haftaya hissedersiniz insallah 😇
ylnydgd İlk gebelik 6. Ay anca dedi bana da doktor. Fazla zayıfım ama hala hissetmedm 18 olcam yarın. Hissetsem içim daha rahat olcak 😬
busrasya2334 DamlaAcar0701 ilk gebelikse normal canım bende ilkte çok geç hissettim hatta hissediyormuşum ben anlamıyormuşum
DamlaAcar0701 busrasya2334 hareketlerini hissetmeyince hamile değilmişim gibi sanki bir de bulantı kusma bayılma aşerme gibi şeyler de olmayınca fazlasıyla hamile değilim sanki hissine kapılıyorum
Oznurozkatarr DamlaAcar0701 26. Haftada tam anlamıyla hissetmeye başladım etmiyor diye doktora bile kaç kere gittim endişelenme bence bekle ❤️
Bdks98_ DamlaAcar0701 zaten ilk öyle oluyor ben şuan 23deyim bende hala çok şiddetli hissetmiyorum endişelenmeyin