elrahe08 Kızlar merhabalar kızım 33 aylık ve ben az önce test yaptım pozitif çıktı çok şaşkınım korunmayı yeni bıraktık ve çok şükür hemen olmuş bu kadar erken beklemiyordum ama çok ağladım kızıma üzülüyorum bilmiyorum ne hissettiğimi
[silindi] elrahe08 benim de oğlum 1,5 yaşında şimdi 12 haftalık hamileyim oğluma ikiz gibi büyüyecekler
azra01 elrahe08 hosgeldin canim hayirli olsun benimde kizim suan 33 aylık ve bende 2 aydır korunmayı bırakmıştım bu ay hamile kaldım test yaptim pozitif çıktı suan sisteme göre 5+5 haftalik daha doktora gitmedim bende üzülüyorum napacam diyorum isteyerek oldu ama korku da var tabi aynıyız suan😔😅😅