Meri03 selam kızlar ikinci çocuğum ilkinde bütün testleri yaptırmıştım bunda 2 li taramayı yaptırmasam mı acaba ihtimaller üstüne çok gerekli gelmıyor sizce
cansuuusuu Meri03 bence yaptırma derim imkanın varsa ftal dna yaptır ben 2 li 3 lü yaptırdım zehir oldu hamileliğim hep sınırda dediler amniyosentez istediler yaptırmadım eşimle artık düşünmekten kafayı yiyecektik en son ftal dna yaptırdık çok şükür hiç bir sıkıntı çıkmadı
Meri03 cansuuusuu nerelerde yapılıyor acaba fetal dnayı duydum ama hıc arastırmadım kesın sonucsa daha mantıklı
doimom Bende bugün fetal dna için kan verdim, diğerlerini yaptırmayacağım çok doğru sonuç gelmiyormuş sanırım
cansuuusuu Meri03 doktoruna söyle o sana önerir canım özel yerler yapıyor eve gelip kan alıyorlar senden cinsiyette belli oluyor