Meral_63 Durumlar nasıl kızlar inşallah herşey yolundadır benmi tek yoruluyorum yoksa herkes mi böyle yemek yerken bile yoruluyorum 😒
MadameTussauds Meral_63 Bende de baski ve kasilma hissi oluyor bebek geriliyor sanki icerde zaten nst de yalanci sanci cikti, yalanci sanci yasayan var mi bu haftalarda
ant2602 Meral_63 önceki sezeryan yerime doğru baskı var alt tarafı perişan ediyor. Dün kontrol vardı 1 kilo olmuş 26 haftalıgız. Önceki bebeğim küçük doğmuştu o yüzden tedirginim. Makat gelişli dedi doktor acaba baskı o yüzden mi dedim.
Birhayalimvr Meral_63 suana kadar iyi gidiyordu canim ama gebelik sekerim cikti moralim bozuldu malesef doguma kadar dikkat etmek zorundayim malesef
Mucizem_63 Meral_63 sizdede mi kasık ağrısı var bndr var agryr bazen yürüyünce batıyor sağa sola dönünce batıyor 25+1
Meral_63 Mucizem_63 he vala bende de var o gece bi ağrı girdi korkutum doğuruyorum diye öyle bi sancı ağrı yoktu
Canaa Bende de alt karın ağrısı başladı dünden beri sizde de var mı aynı sorunlar 😒 Pilatese gidiyorum acaba ondan mı diye düşünüyorum. 27+6
Meral_63 MadameTussauds bende de kasılma oluyur sanki karnım taş gibi oluyor ağrı giriyor alt karınima
MadameTussauds Meral_63 Sende de mi oluyor ya bacim aynisi bendede var bu aralar doktor progestan yazdi bana
8143 25+1 olduk halen benim mide bulantım oluyor birde karpal tünel sendromu var 18. Haftadan beri çekiyorum en çok o zorluyor sabahları ellerimi zor açıyorum