nesey34 Bugun aile hekimine hamilelik için kayıt yaptım da 12 haftada gelin demir vitamini 16 .haftada ilaç yazılacak dedi ne yazılacak bilmiyorum tabiki sizdede böylemiydi
QueenJ nesey34 evet 12 haftaya kadar folik asit kullandım 12den sonra multivitamin 14ten beri de demir ve d vitamini kullanıyorum
Tuba-M55 nesey34 12.haftaya kadar folik asit 12den sonra da demir, d vitamini ve multi vitamin takviyesi ile gebelik sonuna kadar devam ediliyor genelde
Esma006 nesey34 16 geç yani 12.haftada veriliyor benim sağlık ocağı bir halta yaramadı veriyor mu bilmiyorum kendi doktorum verdi damla şeklinde decavit bide bu ikisi
aysegul890 nesey34 benim kendi doktorum folik asit verdi sağlık ocağı d vit verdi ama 12. haftada başla dedi yazmdılar ama direkt ilacı verdiler
Tuba-M55 nesey34 tabiki ilk zamanlar kullanmak çok önemli ben kullandım bebeğim şuan 14 aylık. Emzirdiğim için gene düşmüş folik asit değerim
momica nesey34 multivitamin d vitamini ne varsa kullandım değerlerim düşük hatta 36. haftada b12 iğnesi yemeye başladım haftada 1
dalginkiz nesey34 18 oldum hiçbir takviye yazmadılar kan değerlerimi falanda gördüler bilmiyorum niye sadece folik kullanmıştım o kadar