Tazeanne0134 Irem198 inşallah canım inşallah ama hani derler ya yiyecek ekmeği varsa zaten tutunur inşallah sizi bırakmaz
prensesinannesii1 Kızlar polikistik over varmış sanırım ondan silik çıkıyormuş 2 ay önce yoktu sonradan oluşmuş olabilir mi polikistik ?
[silindi] prensesinannesii1 bende bu testle öğrendim doğrudur bendede silikti gebeliğin ilk haftasında hep silik cıkar