Kestane Ben yaptırdım ama hamileliğimin başında yaptırdım. Şuan bence baya geçmiş sigortasız doğum daha uygun olur . Benim 2 li 3 lü test muayeneler hepsi içindeydi
simgebfrl Deletedmom308 bencede zaten normalde bir sene önceden yaptırmak gerekiyor bende görünce şaşırmıştım :) sonra anladım neden olduğunu
Krispiim16 Deletedmom308 ben düşündüm canım yaptırmayı ama hemen hemen Aynı paraya geliyor 😌 oyuzden yaptırmadım ayrıca istediğin hastane de geçerli değil onların belirlediği hastanelerde geçerli 30 haftaya gelmişsin bence gerek yok ama sen bilirsin
Deletedmom308 Krispiim16 teşekkürler denildiği gibi sigortasız Doğum daha uyguna gelcek benim için :)