Hial75 kesinlikle bakmayın ikili falan, gerek bile yok imkan varsa fetal DNA yaptırın. Riskli çıktı ikilim fetal DNA yı yeni ögrendim, bilsem onu hemen yaptırırdım ki o stresi yaşamazdım. Ultrason ölçümleri iyiydi bizim ama sonuç yüksek gelince doktorum fetal önerdi sonuç iyi geldi sorun yok çok şükür. Sonrasında detaylı da da iyi çıktı. Sağlıkla gelsinler inş’ALLAH