Sevdece Ben Kraft lima almıştım 1 yıldır kullanıyorum aşırı memnunuz. Kapatınca incecik kalıyor ve az yer kaplıyor. Puseti var bebekken onu kullanıyorsun büyüdüğü zaman da diğer oturaklı olanı takıp kullanıyorsun. Oturaklı olanı ister ön tarafa ister de kendine çevirip takabiliyorsun. Ve çok çok hafif hiç ağırlığı yok. Ben bebeği pusete koyar bir elime puseti diğer elime de kapalı şekilde arabayı alır ikinci kattan iner çıkardım. Bir de askısı var kapandığı zaman omzuna alabiliyorsun. Bilmiyorum iyiki bu markayı modeli almışız diyoruz. Pahalıydı ama çok pratik ve sağlam