Kızlar dün açık kahve akıntım olmuştu. Doktoru aradım progestan başladık. Bugün sabah muayene oldum.Kesenin ağzında ufak bir kanama alanı var dedi ama çok önemli görmedi sanırım. Progestana devam et dedi. Çok şükür bebek iyiymiş. Bugün yine daha koyu renkte lekelenmem oldu. Tekrar doktora mı gitsem yoksa birkaç gün geçmesini mi beklesem bilemedim. Doktor evde dinlen demedi ama rapor alıp evde mi dinlensem? Daha önce yaşayan var mı?