Klcarslnn 3,5 aylık bebeğim bu zamana kadar sleppy natural kullandık çok memnundum ama 3 numaraya geçtiğim den beri ara ara sızdırma problemi yaşıyorum bez markamızı değiştirmek istiyorum öneri bekliyorum 🙃