Hafif hafif bele vuran ağrım vardı sol tarafta pazar günü temizlik vs yapmıştık gece biraz ağrımıştı pazarteside biraz ayakta fazla durdum devam etti özellikle akşam üzeri daha arttı ve gece ama sağ tarafta şimdi sabah yine başladı bu sefer sol tarafta acaba neyden oluyor plesanta konumu bebeğin yanındaydı yani tam aşağıda değil rahmi kapatmıyor tam yukarıdada değil acaba o mu yapıyor