ecemciik Hanımlar, bebeklerinizin kıyafetlerini nasıl yıkıyorsunuz, hangi ürünleri kullanıyorsunuz, ben ufak ufak kıyafet falan almaya başladım çünkü, yıkayıp ütüleyip kaldırmak istiyorum dolaba, daha 14. haftadayız erken de olabilir gerçi ☺️🙈
Selenavci63 ecemciik siveno ve ebebek markası olan deterjanı aldım ikisini de kullandım memnun kaldım. Biraz erken olabilir sizin için ben 27. Haftada yıkadım ütüledim yerleştirdim şu an 32 olduk iyi ki yapmışız diyorum şu an çünkü ağrılar başladı 🫠💖
NoName_ ecemciik parça parça yıkayıp ütülemek belki zor olur ama heves ettiyseniz yapın bence bunlar güzel şeyler ben 30da başladım yıkamaya,uni baby kullanıyorum deterjan☺️
Nihan87 Siveno aldım ben de %90 siveno demişti sorduğumda da, içeriği tertemiz. Yumuşatıcı kullanmıyorum.
Havin49_ ecemciik çok erken bence yıkamak için 30 haftadan önce yıkamayın bence ama tabi siz bilirsiniz tecrübene dayanarak diyorum Deterjan da duru granül toz deterjan kualndım oğlumda gayet memnundum sıvı deterjan asla kirleri çıkarmıyor ben bi kutu almıştım dalin leke çıkarmıyordu ama duru toz deterjan leke bırakmıyor artık 1 yaşında 6 aylıktan beride normal tursil kullanıyorum yumuşatıcı ya da gerek yok bebek deterjanları çok güzel koktuğu için ben hiç almadım
Zhde Havin49_ sadece duru granül mu kullandiniz ilk başlarda yumuşatıcı kullandinizmi kimi onermiyo da
Havin49_ Zhde ben hiç yumuşatıcı kullanmadım cnm gereksiz bence ztn bebek deterjanları mis gibi kokuyor ve evet sadec duru granül toz deterjan kullandım
Senacanblt_ Mummybaby duru nun beyaz sabunu var bende onu genelde beyazlar için makine kazanına rendeliyorum da bebek kıyafetlerini de onunla yikasam acaba bahsettiginiz sey onunla ayni mi
Mummybaby Zhde aslımda ben kendi çamaşırlarımda da hiç yumuşatıcı kullanmıyorum. Kıyafetler de çok solma yapıyor onunyerine sıvı deterjan kullanıyorum kendimize. Kızımın ilk çamaşırlarımı yıkarken az sabun tozu kullandım. Kızım büyüdükçe çamaşırın miktarına göre bir avuç ölçeği kullandım.
Zhde Mummybaby sıvı deterjan da bana hiç temiz yikiyo gibi gelmiyo 😂kndiminkinde kullanıyorum yumuşatıcı bebekte emin olamadim koku rahatsız eder vs diye
Mummybaby Zhde bence en başta yumuşatıcı kullanma bebeğe. Artık her şeye alerji gözüyle bakmamız lazım
Zhde Mummybaby aynen doğru bende kullanımıcam galiba 6 ay olur öyle kullanırım herhlde, birde şey dicem granulu 1 kapak mi atiyosunuz makineye, sentetikte yıkamayı düşünüyorum bebek yeri yok makinenin
Mummybaby Zhde kısa programa at canım bence sentetikler uzun olur. Mesela büyüyünce çok kirletince uzun program kullanırsın