ecemciik Hanımlar, bebeklerinizin kıyafetlerini nasıl yıkıyorsunuz, hangi ürünleri kullanıyorsunuz, ben ufak ufak kıyafet falan almaya başladım çünkü, yıkayıp ütüleyip kaldırmak istiyorum dolaba, daha 14. haftadayız erken de olabilir gerçi ☺️🙈
danla2711 ecemciik ilk yıkamada siveno kullandım ama sonrasında tekrar almak istemedim uni baby kullanıyorum
Fatma_zehra Rindamor kokusuz bebek deterjanını öneririm, yeni çıkmış bi marka lekeleri güzel çıkarıyo, içeriği çok temiz. Leke çıkarıcısını da öneririm, kaka lekesi anında yok oldu şok oldum.
danla2711 Eres26 içeriğini detaylıca araştırmadım gayet güzel ve bebeğime alerjide yapmadı herhangi bir sorunda yaşamadım 5 aydır kullanıyorum