Gulsena09 Allah’ım kaybımızı daha güzel, daha sağlıklı bebeklerle ve gebeliklerle mükafatlandırsın İnşallah.
Bizim bebeklerimiz cennette en güzel şekilde bakılıyor. İnşallah cennete girerken kucağımızda bebişlerimizle girmek nasip olsun. 🤲🏻
Benim bebeğimin ismi de Serra Şifa’ydı… 🥲