Berc Kızlar merhaba 37 + 3 günlük oldum dün geceden beri çok şiddetli göğüs ağrısı yaşıyorum sırtıma kadar ağrıyor kalp krizi sanacağım kadar şiddetli bir sancı bu kadarı normal mi yaşayan var mı ve ne tavsiye edersiniz