Sevgiiss
Ben nisanda hamileyken memorial 115 normal doğum demişti en beğendiğim memorildi benim orda latife hocaya gidiyordum muayene süreleri felan uzundu. Sonra sağlık sigortası yüzünden medicana bahar hocaya geçtim çok kalabalık bir hastane haziranda da kürtaj oldum zaten. Şimdi 5 haftalık hamileyim medicalpark keçiörende özge yücel çelik var perinatoloji uzmanı ona gidiyorum ben sevdim. Yine kalabalık bir hastane ama medicana gibi değil medicana çok havasız basık bir hastane beni bunaltıyordu. Medicalpark temiz şuanlik iyi birde doktorların asistanlari var yardımcı oluyorlarda