Kızlar beta değerine göre cinsiyet anlaşılır mı. İlk oğlumda 37.bin küsürlerdeydi5 haftalıkken öğrenmiştim. Şimdikinde yine aynı değer hemen hemen 5 haftalık 32 bin küsür ile öğrendim Çok yüksek değer de erkek oluyor diye okumuştum bi yerde veya ikizlerde beta yüksek olurmuş