ysmnvrl Beta değerim 401 çıktı aile hekimine gittim kan takibi yapmadan direk kadın doğuma yönlendirdi böyle durum başına gelen varmı 401 olup duzenlı artan takıbı yapılmadan kadın doğuma yönlendirilen
mrs_mert ysmnvrl ben hastane acilinde kan vermeme rağmen kadın doğuma yönlendirdi. Kan değerinizi de doktorunuz bakıp yorumlayacaktır artışa göre. Hayırlı olsun 😊