pembelotus 3 ay sonra gebe kaldım . İlk ay korunduk , 3 ay denedik . Toplam 4 oluyor aslında . Ama sürekli kafaya takarsanız acaba olavak mı derseniz strese girersiniz süreçten olumsuz etkilenmiş olursunuz . Bu ay değilse önümüzdeki ay olacak önümüzdeki ay değilse sonraki ay muhakkak olacak diye düşünün buna gerçekten ikna olun ama. Ve beslenmenize dikkat edin şeker paketli gıda glutenden uzak durun, bol bol avokado , muz , ceviz saf zeytinyağı gibi besinler tüketin inşAllah olacak 🌸