Selam kızlar bebeğim 12 gündür küvezde dün emzirmemi istediler hemşireler ama bebeğim memeyi tutamadı büyük geldi ona, sonrasında biberonla beslememi istediler onu tuttu tabi çok yavaş ilerliyor çok küçük olduğu için, ben philips avent almıştım 2 numarasını ama sanki o bile büyük ağzına veya çekebilir mi bilmiyorum sizce ne almalıyım biberon olarak ? Prematüre bebekler için emzik buldum eczaneden onu hastaneye bıraktım bebişe versinler diye