Busra6694 Kızlar 13 Ağustosta doğum yaptım aile yardımı ödeneği için başvurdum onaylandi görünüyor ve işte henüz odeme kaydı oluşmamıştır diyor odemele ne zaman oluyor biliyor musunuz