Admsarzu Ben her zaman şuna inanırım Bir annenin içine ne doğuyorsa ne hissediyorsa Kesinlikle o oluyor bence Ben de şu an 11+5 haftalık hamileyim doktorun dediğine göre iki gün önden gidiyor mesela doktor kıza benzettim Ama Bu haftalarda olduğu için daha net değil dedi ki benim içimden de geçen kız bir tane kızım var elhamdülillah bir tane daha olsa başımın üstünde tabii ki de yeri var ama gerçekten annenin hissettiği çıkıyor Bence sonuçta hamileliği geçiren anne olduğu için 😂