sevgisiz 6,5 haftalık gebelik kürtaj olacağım ve korkuyorum anestezi almak istemiyorum genel aneztezi istemiyorum vakumla olacak alttan uyuşturma oluyor mu bilgi verin lütfen uyanık olmak istiyorum ama ağrı istemiyorum yardımcı olun lütfen
Ynckpgn sevgisiz benim bulunduğum yerde genel anestezi yapıyorlar sadece ama 10 dk kıl bi işlem zaten
[silindi] sevgisiz mayıs ayında kürtaj olmuştum ben anestezi istemiştim tamamen uyumuştum 1-2 gün hafif bir kanama oldu sonra geçmişti. Üşütmemeye dikkat edin. geçmiş olsun
visnelicheescake sevgisiz Eğer anestezi vermezlerse canlı canlı kürtaj oluyor canım alttan uyuşturma diye bir şey hiç duymadım bir kere kürtaj oldum genel anestezi verdiler ve o süreçte zaten vakumla alıyorlar Eğer anestezi istemiyorsanız canlı kürtaj olacaksınız mecbur çünkü ben hiç alttan uyuşturma olan bir kürtaj duymadım
meryys sevgisiz 12 haftalık kürtaj oldum haziranda neden anestezi istemiyorsunuz çok uzun bir işlem değil zaten sonrasında çabuk toparlıyorsunuz
sevgisiz visnelicheescake bu benim 3 kürtaj olacak diğerleri anestezi oldu ama anestezi beni çok zorluyor ruhum daralıyor bayıltınca inan baygın olmaktan korkuyorum
visnelicheescake sevgisiz Yani sen de kendince tabii ki de haklısındır canım ama benim ablam yakın bir dönemde hatta arkadaşım bile canlı kürtaj olmuştu yani canımız çıktı diyorlardı Rabbim yardımcın olsun
bebecim sevgisiz lokal anestezi uygulanıyor 7 haftalıkken kalbi durmuştu 10. Haftada farkettim kürtaj oldum ilaç veriyo hemşireler gelip gidip ertesi gün ilaçlarla düşmüş oluyo genelde kalan parça varsa onlar vakumla alınıyor ama ağrı hissediyorsun yinede acı eşiğim yüksekti gözlerimden yaşlar aktı sadece 🥲
sadece1selda @sevgisiz merhaba çok geçmiş olsun ben geçen sene oldum anestezili vakumlu hiçbirşey hissetmiyorsun zaten anestezi de uzun süren bi uyuma olmuyor işlem on dk toplamda uyanmanla yarım saati anca buluyor kendi kararın ama bence anestezili olsan senin için daha iyidir