Seher0244 Selamm kizlarr bugün 13 haftalık oldum. Devlet hastanesi cinsiyet söylüyormu bilgisi olan varmı bı kaç kişiden duydum söylemiyor diye 😏
636307kp Seher0244 söylüyorlar ama tam emin olup söylüyorlar galiba ben 19 hafta lıkta öğrendim ben organ tarama testi de emin olduk
seymaaca Seher0244 Bende dün gittim 13+1 deyim. Şehir hastanesinde takipliyim. Doktorum henüz erken olduğunu en az 16. Haftayı beklememi söyledi. O da yanılma payı çok olduğu için.
aksakallardan söylüyor ama biraz daha beklemenizi tavsiye ederim şuan yanılma payı çok. ben 15 haftalık tim geçen hafta öğrendik öncesinde sormadım ihtimalli tahmin vermesin doktor diye.
mozen Benım dr 16 ya kadar söylemiyoruz demişti bende o yüzden özele gitmiştim Özelde 12. Hafta da öğrendım
cansuuusuu Seher0244 19 haftalıkkken öğrendim o da bana sormuştu garip bir şekilde cinsiyeti kız mı diye😂😂 Fetal dna yaptırmıştım çünkü biliyordum ben