Kızlar ben çok istedim yetişsin yapayım diye ama tam özelden devlete geçme sürecime denk geldi özele gücümüz yetmedi açıkçası o an olmadı mı olmuyor çok istedik ama. Devlete de sıra bulmak çok zor oldu şehir dışında da olsa bulduk gittik eşimle ama bı hafta geç kalmışım bakmadı almadı. Şimdi kadın dogum doktorum da her seferınde azarlıyor dün kontrolum vardı. Detaylı da yaptırmamışsın nerden bıleyım sağlıklı mı değil mi ne cıkacak ne gelecek hiçbişey bilmiyoruz şuna bak dedi. Çok üzüldüm ya halbukı başka doktor olsa ıyı olurdu ama ense kalınlıgı parmakları burun kemıgı olması gerektıgı gıbı yarık dudak da yok ıcın rahat olsun demıstı. Nıye oyle dedı kı doktorum ya kafamı çok taktım ilgilenmiyo detaylı yaptıramadım diye kg bıle soylemıyor ne onemı var kılosunun haftasıyla uyumlu dıyorum işte dıyor. 34 haftaya gırdık bı ıkı kere daha gıdıp dogurucam zaten degıstırmeye gerek duymadım ama degıstırsem mı