Busraynr 2 gün sonra tekrar beta hcg yapacaksın ve sağlıklı gebelik de oran %100 artmalıdır. Yani bu testin 15 çıktıysa 2 gün sonra yaptığın 30 olması gerekiyor. Ayrıca şuan duphaston kullanmalısın ki düşük riski varsa onu önlemek için.. kandan ayrıca progesteron seviyene baktır dedim. Çünkü gebeliğe göre progesteron seviyelerinin de eş zamanlı yükselmesi gerekir. Buna bak ki en azından progesteronun düşükse duphaston ile progesteron takviyesi alırsın. Bizim progesteron sonucu kan da 52 çıktı. Beta da 154 çıktı. Önceki beta da 55.55 çıkmıştı. Hem betam iki katına çıkmış hemde vücuttaki progesteron seviyesi gebeliğin haftası ile uyumlu yükselmiş. Fakat yine de doktorum duphaston kullanmaya devam et dedi. O yüzden 2 gün sonra hcg yaptırırken progesteronu da eklet içine. Acil de belki progesterona bakılmaz. O yüzden polikinliğe gidip baktırsan iyi olur. Eğer sen ilk betayı gece yaptırdıysan aslında 2 gün sonra yine aynı saatte yaptırman gerek. Yani aradan 48 saat geçmeli. Fakat polikinliğe gidersen belki 48 saat dolmadan testine bakarlar. Saat farkından belki tam kanda hcg %100 artmamış olabilir. O yüzden endişelenme.