Busraynr Henüz adetime 6 gün vardı dün başka bir test yaptım bu cizgi yoktu bugün yeni test yaptım bi cizgi goruyorum
Ofinisss Busraynr Var gibi duyuruyor ama kan verin daha iyi anlarsınız. Ben reglime 6 gün kala böyle öğrendim kanda da çıkmıştı
gt66 Busraynr pozitif bende 4 gün kala yapmıştım böyle belli belirsizdi hatta bir tane daha alıp emin olmak için tekrar yapmıştım onda da silik çıkmıştı ertesi gün kan vermiştim ☺️
beyzanurk2502 Busraynr bende 6 gün varken yaptım ve seninkinden daha silikti kan verdim orda da çıkınca emin oldum hayırlısı olsun 🌸