Neva_aydn bahayss evet canım maalesef 0.6 çıkmış yok yani üzülme Allah’ın bı bildiği vardır olucak elbet
srcck bahayss canım birliktelikleriniz devamında da olduysa ve Regl olmazsan on gün sonra tekrar kan ver benimde dün kan sonucum 1.20 çıktı doktorum regl görmezsen on güne yeniden bakarız dedi
bahayss Eyllullu ay inşallah benimde öyle olur son adet tarihim 15 agustos beklenen adet tarihim 12 eylül ama zaten düzenli adet olan biri değilim erken gebelik testinde çift çizgi gördüm ama kan negatif işte
Eyllullu bahayss ben de düzenli olmadığım için yumurtlama günlerim de düzenli değildi o yüzden geç döllenme oldu muhtemelen, Allah sağlıklısını doğru zamanda versin inşallah 🤲🤲