Atnc sizin yorumlarınızı görüyordum :)) ileridesiniz sanıyordum daha da benim suan baş geliş kızçe , normel istedim ben sordu doktor , birde dedi zaten dikişi alırken su gelişi yaşanabilir diye 37 de alırız dedi ama sarkıtmaz umarım 38 e , yani rahat hareket etmek istiyorum hep yatmaktan vücutta hazır değil pek biraz sabırsızım da kısalma da başlamış artık normel olarak …sizde durumlar nasıl