Minikkkk_0 canım ben ilk oğlumda bu beşiklerden aldım görsel olarak çok güzel konfor 0 . Bebek asla rahat etmiyor dönmeye başladıkça şangır şangır vuruyor kendini tahtalara. Şimdi 2. Hamileyim bu beşiğimi vereceğim birisine ben park yatak alacağım önemli olan bebeğin rahatlığı diye düşünüyorum. Hatta eşim bu yüzden çok kavga etti benimle sırf görsel olarak güzel diye bunu seçtin çocuk rahat edemedi dedi