nerm629_ Kızlar 10 Eylül kan verdim 19.84 çıktı acilde vermiştim 15 Eylül verdim 217 .0 çıkmış sağlık ocağında verdim Sizce nasıl artışı yaa
nerm629_ maco61 ikinci gebeligimde 192 değerle öğrendim bi gün sonra gitmiştim 578 çıkmıştı değerim iki gün sonra gitsem 217 değerden sonra yükselme olurmuki
nerm629_ maco61 Canım ben gittim aile hekimine sonuç öğrenmek için değerin iyi artmamışdedi 🥺🥺🥺 Kadin doguma git dedi orda takip etsinler dedi 19 değerle öğrendim 217 değer çıktı
Meral_63 nerm629_ hiç dert etme sen ben değerim 6 ile öğrendim küçük mucizemi şimdi 25 haftalık hamileyim 🥲🐣
nerm629_ maco61 kan veririm belki bi gün daha verir ogun Gene giderim takip eder diye düşünüyorum ben iki dogumumyda özelde yaptım doktorumdan memnunum inşallah sağlıksız gebelik değildir çünkü ben çok istedim 😔
maco61 nerm629_ Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Bende de hafif kahverengi geliyor korktum ama dün keseyi gördük çok şükür bakalım kalp atışı için haftaya gel dedi inşallah duyulur
nerm629_ maco61 inşallah canım sen de ilk betani kaçla öğrenmiştin canım adetine kac gün var di Kac hafta sonra keseyi görmeye gittin biraz anlatirmisin
maco61 nerm629_ adete bir gün kala 15 ile öğrendim 2 gün sonra 106 7 gün sonrada 4043 çıktı Dün 6+4 de de kese göründü inşallah haftayada kalp atışı için gideceğim