26 haftalık hamileyim bebeğimi zorluklarla memeye alıştırıp çabalayarak emmesini sağlamıştım 17 ay geçmiş bile şimdi kesmeye uğraşıyorum azaltmıştık hamile olduğumu öğrendiğimden beri az emiyordu ama tamamen kesmek zorundaydım 14 kilo bebeği bi sağa çevir bi sola çevir gerçekten zorlanıyordum karnımda büyüdü haliyle o da çok yoruldu ben de aslında alışkanlıktan emiyordu uyurken ve uyandığında şimdi kayınvalidem uyutuyor uyandığında oyalıyorum gece emmiyor uyanmadıkça çok şükür dün uyanmadı umarım bugün de kolay geçer sabah uyandık meme istedi sarıldım öptüm kokladım şarkılar söyledim en son kayınvalideme götürdüm çocuklar ile kafası dağılsın diye orada da istedi o da bana biraz gözükme dedi şimdi evime geçtim bunları yazıyorum o küçük pembe suratlı bebeğim büyüdü ve sütten kesiliyor göz yaşlarıma engel olamıyorum ama minik yavrumu da bu kadar emzirebilsem diyorum şimdi emzirmek gerçekten güzel o da kolostrum alsın istiyorum eğer onun sütünü bu bebeğim emse çok üzülürüm çünkü kızım gerekli sütü aldı biraz da vicdan yapıyorum çünkü dün biraz kısmıştım gündüz ona dedim yoruldum annecim uykusunu açmıştı ve o memeden diğerine geçiyordu sürekli söylendim baya çıktım oradan sakinleşince geldim sonra öptüm kokladım ama kötü bi şekilde mi bırakıyoruz diye düşünmeden edemiyorum