Hjilhn Arkadaslar gaz dedıgımız olay dışkıyımı çıkarmak mı ? Yoksa sesli gazmı ? Biri öyle diypr biiri böyle anlamadım gitti
ipek63yldz_ Hjilhn Normal gaz canım lavaboya dışkını yapmasan bile gaz çıkardığından eminsen sorun yok yani . Oda sezeryan dikişi oldugu için onlara zorlanma olmasın diye çıkarmanı bekliyorlar.
bbety Hjilhn canım sezeryan esnasında bağırsaklara da müdahale olduğu için büyük tuvalet veya alttan gaz çıkarman kalın bağırsağının çalıştığını tıkanmadığını gösteriyo. Bu yüzden evet bildiğin gaz
Hjilhn busebasaran06 pıt dedıgımız olay demi bencede ya ama burdakı ıkı hermşire farklı soyleyımce takıldım bende