Kızlar 32+6 olduk bugün çok aşırı derecede ağrım oldu belime vurdu 35 haftada basliyim dedim ne olur ne olmaz hafta sonu basliyim leke çıkarıcı almayı düşünüyorum önerinize açığım kızımın küçülenlerini kaldır dim sararmış 🥲E bebekten çok övülen leke çıkarıcı alsam tek başına yeterli olur mu 🥲