Feyzam199 Kizlar merhabalar, suan 3. Gebeligim, kizim 9 aylik ve ben 2 aylik hamileyim, ama karnimi gorseniz 5-6 aylik hamile gibi cikti birden. Bu normal bi durummu acaba aynaya bakinca sok oluyorum halime gobegim kocaman
Admsarzu Feyzam199 her kadın bir olmuyor benim ilk gebeliğim 11+2 yim suan ama karnım 5-6 aylık gibi 😀 sanırım karnın içi geniş olursa geç çıkıyor diyorlar dar olursa hemen çıkıyormuş
Loveis Feyzam199 doğum yapalı 9 ay olmuş normal değil mi. Henüz tam toparlanmamistir vücudun. Zaten ilk aylar çıkan göbek sadece ödem yada gazdan kaynaklı bebek bile değil. 3.gebeligin daha iyi bilirsin böyle şeyleri. Daha minicik bi kese ve bebek o kadar büyük duramaz.
annelikyolculugumm Bir tane kadın doğum doktorunun videosunu izlemiştim bizim kadinların hamilelik karnı diye gördükleri gaz dağları demişti 😂😂 erken haftalarda göbeğim çıktı diyenlere gaz dağları diyormuş 😂😂