Buket_dadassss aşkım yaaaaaa kıyamam ben sana seni o kadar iyi anlıyorum ki. Bende sana anlatayım bitanem çok yakın bi arkadaşım var çocukluk arkadaşım ben çocukluğumdan beri bebek konusu açıldığında hani hep kız gelirdi aklıma ilk hatta şuanki eşimle sevgiliyken hayaller kurardım böyle bazı geceler içimde bi heyecanla bebek isimleri falan yazardım hep kız isimlerine bakardım. Kıyafetlere isimlere olsun neden bilmiyorum ama iki tane abim var ve galiba çok yalnız hissettiğim için hep kız kız kız düşündüm ta çocukluktan beri. Neyse çocukluk arkadaşım hamile kaldı sonra ben kaldım aramızda bir iki ay var. Şimdi ben hep dedim ki kesin benim erkek çünkü ben bilmiyorum hani bir şeyi istersin ama tersi olacağını düşünürsün ya içimde de bi kız hissi oluyodu sonra hemen erkek diyodum. Sonra arkadaşıma kız olur benim erkek olur bak sen artık kızı onda severim erkeği kendimde diyodum. Sonra onunki de erkek gibi geldi bana ama onun kız çıktı şimdi diyorum ki bence benim kesin erkek. Birde herkes bana erkek diyo arkadaşım da dahil. Diğer arkadaşımın da kızı oldu benimki erkek olur diyorum ben neden bilmiyorum belki kafama bu fikri soktular yada ben soktum. Yarın kontrolüm var daha belli olmaz bence de 11haftalık çünkü.