Mlk5656 Benim oğlumunda doğunca şekeri düşmüştü mama vermiştik düzelmişti sizin gebelikte şekeriniz vardıydı korkmayın bi sıkıntı olmuyor yeni doğum yaptığın için sütün azdır mama onun şekerini düzenler benim öyle olmuştu oğlum şimdi 4 yaşında ☺️