Hnddmr ilk bebegimde 4 ay kullandım infantil kolik vardı işe yaradığını düşünüyorum kameradan takip etmeme rağmen gece uyuduğumda içim rahat yatmıştım kussa bile eğimli olduğundan..cok kusan bir bebek değildi ama orada anne karnında gibi hafif sıkışık olduğu icinde rahat olduğunu gözlemledim