ipek63yldz_ geçmiş olsun canım, benim geçen hafta (35.haftamda) düzenli sancılarım çıktı, iki gün hastanede kaldım sancıları durdurdular ve çıkış yaptım. Evde ilaç ve dinlenme ile geçiriyorum zamanımı. Yarın kontrole gideceğim yine. Serum ve ilaçlarla durabiliyor bazen sancılar 🙏