Kızlar merhabalar daha önce forma pek çok kez soru yazmıştım. Bebeğim tek arterli ve kalbinde parlaklık vardı öncelikle buna açıklık getirelim tek arterli her çocuk sendromlu diye bir şey yokmuş bebeğim gayet sağlıklı ve yanımda, hatta normal doğum ihtimalini düşük görüyorlardı ama normal doğum bile yaptım.. Bugün doğumun üstünden 26 gün geçti. Normal kontrole gittim 39+6 daydım ve hiç sancım yoktu, en azından ben öyle zannediyordum. doktorum çatı muayenesi yapalım bir tekrar dedi bu arada çatı muayenesi de anlatıldığı gibi zor değil abartılıyor rahat olun kendinizi kasmayın yeter. Çatıya aldı beni ve canım 5 cm açılman var nasıl hissetmedin dedi ve yatış verdi. İlk çocuğum olduğu için saatler sürecek sandım anneme acele etmeyin gelmek akşamı bulur filan dedim. Bana suni sancı verildi ve yarım saatte 8 cm açılmam oldu, 2 saatin sonunda bebeğin kafasını hissettim geliyor dedim doğum haneye geçtik ve 12.30 da girdiğim doğumhaneden sancıyla beraber 14.38 de çıktım. Mükemmel bir rahatlama hissi ile yeniden doğmuş gibiydim ben de :) odaya geçince tek arterli olduğu için ilk sorum çocuk doktoru gördü mü bir şeyi var mı oldu yok dediler gayet sağlıklı demiş doktor elhamdülillah. Hepinize güzel ve rahat doğum diliyorum, sakın korkmayın zannettiğinizden daha kolay olacak bu da kadın vücudunun mucizesi sanırım. Sağlıkla kalın ben happy kids uygulamasına geçiyorum 🌸🥰