papatyammmmmm Ben yeni test yaptım fakat kan değerlerim düşük vitaminler Demir hepsi diz boyu ilaç kullanmadan normal değerlere dönmek istiyorum nasıl yapabilirim daha önceden başına gelen var mı
Ceku256 papatyammmmmm canım nasıl toparlarsın bilmiyorum ama ben düşük demirle doğuma girdim doğumdan sonra bi öte tarafa gitmiş gibi hissettim kendimi. Kan kaybı olduğu için düşük olan değerim diplere indi sürekli tansiyonum düştü baygınlık geçirdim kan takviyesine kadar gitti iş maalesef. İlaçta gerekiyorsa kullan.
aybalasmom papatyammmmmm ilaçsız çok zor gibi görünüyor. İlaçla bile bir aydır 2 birim anca yükseltebildik değerimi ilaç kullanmasam ne olurdu kim bilir
Hashasim2020 Neden takviye almak istemiyorsun artık yediğimiz içtiğimiz şeylerde hayır yok malesef doğal karşılamak zorlastı
papatyammmmmm Hashasim2020 İlaç kullanmaya biraz karşıyım doğal şeylere daha yönelik olmak istiyorum ama herkes aynı şeyi söylüyor doğal hiç bir şey kalmadı
papatyammmmmm aybalasmom Beni kadın doğuma yönlendirdi sağlık ocağı kadın doğuma gittim oda dahiliye gönderdi ilaç ne zaman verilir bilmiyorum