pengumommy Beta HCG düşük asm doktorum vajinal olarak bakıp kese varmı yokmu bakması gerekiyor dedi sizde beta HCG düşük olup görebilen oldu mu kese
Dilarac pengumommy beta yüksek olması gerekir 2000.3000 küsür de gözükür genelde alttan daha erken beta da düşüklüğgğ nedir betanın
pengumommy Dilarac beta geçen cuma ,258 çıktı pazartesi yine kan verdim aile hekimim yarın tekrar sonuç alacağım ama kadın doğum alttan bakıp kese olup olmadina bakması gerekiyor dedi düşük beta da acaba kese gözüken oldu mu onu merak ediyorum
Demem pengumommy siz beta 1500 2000 olana kadar beta değerinin her 48 saatte bir yaklaşık 2 katına çıkmasına odaklanın. Stres yapmayın zaten çok hızlı göreceksiniz inşallah her şey yolundaysa keseyi🙏
Dilarac pengumommy daha yeni vermişsiniz Sağlık ocağı sacmalıgı yani 2 günde bir artış güzelse gerek yok ki hemen bakılmasına
pengumommy Dilarac Dilarac aslinsa yeni vermedim , 8 Eylül de 69.9 10 Eylül’de 189.1 (farklı hastane) 12 Eylül’de 258.1 14 Eylül 293.1(farklı hastane) Şu şekilde takip.oldu
pengumommy Dilarac inşallah yarın doktora gideceğim bakalım ne diyecek kasıklarımda karnım alt tarafında gerilme hissi ve kahverengi akıntım da var doktor kese görmeden progesteron da baslayamaz dedi