Cgdmmglr_19 benimde kasıklarımda acı oluyor özellikle oturup kalkarken yada yatakta sağa sola dönmeye çalışırken baya acıyor bi kaç defa doktora söyledim bebeğin tutunduğu sinirler kasıktan çeker bebek büyüdükçe o acı daha da şiddetlenebilir dedi normal dedi yine de idrar testi verdim benim sürekli idrarımda sprun çıkıyor valla düzelmedi belki de ondandır yine de bi baktırın ama benim aylardır öyle sorun değil dediler yani