Arkadaşlar merhaba kasığımda yıllardır minik bi ben vardı hafif dışa doğruydu. Büyümüş normal et beni gibi olmuş. Hamilelikte bu durumu yaşayan var mı? Siğile hiç benzemiyor sönmüş yumuşak deri gibi yapısı var ama doğumum çok yaklaştı tedirgin oldum:( başına gelen var mı?