Jrnfudjrjr kime sorsanız yönlendirirler. Geç kalmadan gidip belgenizi alın. Pazartesi, salı ,çarşamba hangi günü isterseniz isteğinize göre 4 ders oluyor. Haftada 1 gidip 1 aya tamamlıyorsunuz. Bilgileri falanda güzel oluyor gayet ama en önemli artısı aldıgınız belgeyi gösterdiğiniz an tek kişilik oda imkanı sağlıyorlar. Ücretli yazanlar olmuş ama 9 ay etlikte takipliydim hiç duymadım ücretli oda oldugunu. Siz kontrole gittiğinizde ebe okuluna kayıt yaptırın direkt 🌸 Gebe polikliniklerinin olduğu katta zaten herkes gösterir yerini.